Αυτόματο login σε Windows XP

Μπορείτε να ρυθμίσετε τα Windows XP να συνδέουν αυτόματα τον χρήστη με την προυπόθεση να μην είναι ο υπολογιστής μέλος ενός domain. Ορίστε πως:

  1. Κλικ Start, κλικ Run, και πληκτρολογούμε control userpasswords2.
  2. Απενεργοποιούμε το checkbox «Users must enter a username and password to use this computer».
  3. Κλικ στο Apply.
  4. Δίνουμε το user name και password που θέλουμε να συνδέεται αυτόματα και κάνουμε κλικ στο OK.
  5. Κλικ OK μια τελευταία φορά και καθαρίσαμε.

Προσοχή! Ακολουθώντας την ανωτέρω διαδικασία κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη αλλα μετά απο αυτό οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί το pc μας έχει πρόσβαση στο λογαριασμό μας.

3 thoughts on “Αυτόματο login σε Windows XP

  1. Ο/Η tug λέει:

    Το δοκίμασα αυτό αλλα δυστυχώς δεν είχα τα αναμενόμενα αποτελέσματα. ΜΕτά το restart με εβγαλε σε εναν αλλο λογαριασμό χωρίς προγράμματα και συντομέυσεις. Κατάλαβα φυσικά ότι δεν ήταν ο κανονικός μου. Τελικώς και με τα πολλά κατάφερα να σβήσω από το user accounts τον administrator *(δεν καταλαβαίνω γιατί είχε administrator και πέρα αυτού είχε και τον δικό μου που ειναι administrator και ειναι ο μόνος που ειχα κατα την εγκατάσταση). Υπάρχει κι ενας guest αλλά ειναι disabled. Τωρα τουλάχιστον οταν μπαινει μετά από restart μου βγάζει ενα έρρορ για τον administrator λογαριασμό και μετά μου βγάζει την επιλογή του αλλου και μπαίνω κανονικά. Δεν εχω ιδέα τι έγινε, κανονικό install είχα κάνει, και όταν με είχε ρωτήσει για ονομα ειχα βάλει ενα ονομα. Τιποτα αλλο, ουτε ειχα φτιάξει user accounts ουτε τίποτα. Μετά από τα updates μέσω ίντερνετ όμως μου εβγαζε πλέον login screen, δίνοντας την επιλογή του ονοματός μου και επρεπε να κάνω κλικ για να μπω (να πω ότι εμφάνιζε κι αλλο user account κατα το login θα καταλάβαινα τον λόγω ύπαρξης του αλλά για πιο λογο το βγαζει αφου μονο εγώ ειμαι ο admin?). Εγώ αυτό ήθελα. Να σταματήσει το login screen που μου εβγαινε μετά τα windows updates αλλά τελικά το αποτέλεσμα ηταν να εχω πρόβλημα τώρα αν και δεν ειναι τίποτα σοβαρό…

  2. Τι να πω… Και εμένα είχε έναν παραπάνω λογαριασμό προεγκατεστημένο (IBM User) αλλα δεν τον εδειχνε στο Control Panel. Προφανώς δεν είναι αξιόπιστο το σύστημα User Accounts των Windows.

  3. Ο/Η tug λέει:

    Ας είναι καλά το true image! Σε 10 λεπτά φίλε ειχα το pc Μου πάλι έτοιμο,μολις ειχα πάρει backup, Μεγιστη κωλοφαρδία.

Σχολιάστε

